Book review: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, 2013, Marketingowe zarządzanie apteką [Managing a Pharmacy through Marketing], ABC Wolters Kluwer Polska, Warszawa, pp. 260, ISBN 978-83-2644-114-1

Authors

  • Wojciech J. Florkowski

DOI:

https://doi.org/10.18559/ebr.2014.1.828

Keywords:

Culture, Corporate governance, Leadership, Companies, Kultura, Ład korporacyjny, Przywództwo, Spółki

Abstract

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2014-03-30

How to Cite

Florkowski, W. J. (2014). Book review: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, 2013, Marketingowe zarządzanie apteką [Managing a Pharmacy through Marketing], ABC Wolters Kluwer Polska, Warszawa, pp. 260, ISBN 978-83-2644-114-1. Economics and Business Review, 14(1), 130–133. https://doi.org/10.18559/ebr.2014.1.828

Issue

Section

Research article- regular issue